10 Kasım 2013 Pazar

Mac Divine Night YENİ KOLEKSİYON ilk olarak tevfikinmakyajfırçasında



Arkadaşlar herkese merhaba,
Mac tutkunu,eski bir Mac çalışanı ve Mac aşığı bir Makyaj Uzmanı olarak.Mac ürünlerini en iyi tanıyan makyaj aşıklarından biriyim.
Bunu her fırsatta dile getiriyorum.Ayn zamanda 13 yıldan bu yana piyasadaki bütün markaları kullandım fakat Mac Aşkı bambaşka..
Mac Ankamall mağazasından çıkar çıkmaz sizi bu muhteşem koleksiyonla tanıştırmak istedim.Koleksiyonun. adı "Divine Night".

 Kutsal ve ilahi gece anlamına geliyor Türkçeye çevrildiğinde..
Gerçekten koleksiyona sadece şöyle bir baltığımda İlahi Mac dedim :) Ama tabiki bu bildiğimiz ilahi değil :)

Şaka bir tarafa koleksiyon beni çok etkiledi..Her koleksiyonu Mac'in her çıkan ürününü heyecanla denedim ve uyguladım fakat bu koleksiyon ambalajlarıyla renkleriyle,isimleri ve kalitesiyle büyülüyor..

Mac Divine Night kolelsiyonunda herşey var. Mineral farlar, aydınlatıcılar, alıklar, rimeller, eyelinerlar, rujlar, glosslar, kalemler,eyelinerlar,paintler, ojeler, fırçalar, paletler, çeşitli setler, makyaj çantaları...
Herşey var demiştim dimi :)

Koleksiyon renklerini mağazada denedim ve bir kaç ürün aldım onlarıda paylaşacagım sizlerle.Divine night kolelsiyonunun fotoğraflarını sizlerle paylaşmak için sabırsızlanmıştım işte o an geldi...

Da Daaaam işte Divine Night Kolelsiyonu Bloglarda ilk olarak tevfikinmakyajfircasi.blogspot.com'da..




Koleksiyonun makyaj çantaları çok kullanışlı ve kalitesi muhteşem..

Koleksiyon herkesi Mac Mağazalarında bekliyor..Koleksiyonlar hemen bittiği için acele edin derim..
Ankarada olanlar için yine söylüyorum benimle iletişime geçen Makyaj Aşıkları ve tevfikimmakyajfircasi.blogspot.com takipçilerime büyük mutlulukla alışverişlerinde profesyonel olarak yardımcı olacağımı belirtmek isterim
Herkese buraya dek takip ettiğiniz için sevgilerimi sunuyorum..
Tevfik Bozdağ

6 yorum :

  1. Bir süredir bu koleksiyonun gelmesini bekliyordum.Yarın Ankamall'deyim.Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Alakasiz olacak kusurumu bagislayin lutfen. Sizden rica etsem mac melba allik ve mac 187 fondoten fircasini yorumlarmisiniz. 187 firca ile alakali nette cok olumsuz blog yazilari var. Sizi bugun kesf ettim tum yazilarinizi okuyacagim. Tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  3. 187 fırça tam bir rezalet paranızı yazık etmeyin 100 değil 5 lira bile etmez fırça tutkalı sağlam değil çok dökülüyor ve iz bırakıyor onun yerine sigma real techniques kryolan fırçalar çok daha kaliteli mac overrated bir marka blogların gazına gelmeyin paranız ziyan olmasın

    YanıtlaSil
  4. Aldik bir kere :-( . Iz biraktigi kesin. Uzerinden pudra gecince diger fircanin darbeleriyle iz kayboluyor. Yinede blog sahibi beyin yorumunu merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  5. Blogların gazına gelmeyin süperdi :) Herkese merhaba tekrar,aslında 187 fırça kullanım itibariyle biraz zor bir fırça alışkın olmadıgınız bir fırça yapısına sahip ve iyi kullanılmadıgı zaman diğer fırçalara göre ömürü biras daha az bir en onemlı ozellıgı cok hassas bir fırça. Fırca yapısı cok sık olmadıgı ıcın urunu tam anlamıyla alamıyor. 187 ile onerecegım seyler ;sıvı fondotenler(kapatıcıgılı cok az olan urunler) renklı nemlendırıcıler,bb kremler,nemlendırıciler ve krem allıklardır.Onun dısında bu urunden cok fazla bır kahramanlık beklemeyın derım. Sevgiyle kalın bloggerların gazına gelmeyın :)

    YanıtlaSil
  6. Cevap için teşekkür ederim. Almasak da olurmuş yani :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...