19 Mart 2014 Çarşamba

MAC 33. Mağazasını Kanyon'da Açtııııı :)

Geçmiş dönemlerimde Yaklaşık 3 yıl çalıştığım makyaj markası Mac,33.'ncü mağazasını KANYON AVM'de açtııı :)
Bu muhteşem haberi sizlerle paylaşmak istedim.Tam bir Mac aşığı ve eski bir Mac çalışanı olarak Mac'in Tam bir TUTKU ve AŞK olduğunu dile getirmek isterim.
BİRAZ MAC'ten BAHSEDEYİM

500'ü aşkın ürün çeşiti olan Mac markası,
1985’te ikisi de makyaj sanatçısı olan gay bir çift tarafından kuruldu. M.A.C bugün dünyanın en çok satan profesyonel kozmetik markalarından biri. Roberto Cavalli defilesinde de Steven Spielberg filminde de kullanılıyor. Boy George, M.A.C allığı olmadan sokağa çıkmıyor, Kylie Minogue sahne makyajını mutlaka M.A.C ürünleriyle yapıyor.

Make-up Art Cosmetics’in baş harflerinden oluşan M.A.C Kanada’da 1985 senesinde kuruldu. Frank ve Frank adlı iki gay önce sevgili sonra ortak oldular. İkisi de makyaj sanatçısıydı. İstedikleri gibi kaliteli makyaj malzemelerini bulamamaktan yakınıyorlardı. Sonunda üretmeye karar verdiler. Ufak laboratuvarlarda allık, fondöten ve far yaptılar. Deneye yanıla istedikleri ürünü elde ettiler. M.A.C’i ilk kullanan manken Linda Evangelista oldu. Linda bir dergiye ‘M.A.C rujum olmadan asla sokağa çıkmam’ diye açıklama yaptı ve marka patladı. 1997 senesinde Estee Lauder markanın çok güçlendiğini fark etti ve M.A.C’i satın aldı. Böylece markanın uluslararası macerası başladı. Bugün 47 ülkede 340 mağazada satılıyor. Frank’lerden biri 1999’da öldü. Diğeri hálá şirkete geliyor.
Türkiyede 33 mağazası olan Mac Profesyonel makyaj kullanıcılarının dışında her makyaj meraklısını mağazalarına bekliyor. Tüm yaşlar,tüm cinsiyetler,tüm ırklar sloganını kendine ilke edinmiş bir Mac markası benim makyaj ürünlerim arasında ilk sırada gelir.Makyaj ürünlerimin 75%'i Mac'dir.

3 yorum :

  1. tevfik bey sitenizi ilgiyle takip ediyorum. daha çok post görmeliyiz diyorum ayrıca da:) bir macmania olarak Ankaraya gelirseniz haberimiz olsun mutlaka sizin öneriniz doğrultusunda makyaj yapmayı çok isterim zira.

    YanıtlaSil
  2. Ben hiç mac kullanmadım ama mac fırçalarnın tütü dökülüyormuş öyle duydum.Azerbaijanda daha açılmadı mac cosmetics bekliyoruz daha. Benim favorim chanel ve sisley bu iki markanın ürünlerni kullanlyorum.
    Bu arada sizi severek takip ediyorum çok deyerli bilgiler öyrenmiş oluyorum sayenizde teşekkurler.sözleri yalnış yaza bilirim çokta iyi bilmiyorum türkçe o yüzden (((

    YanıtlaSil
  3. Mac cosmetics hakkında iyi şeyler duymuyorum. Mesela fırçalarnın tüyü dökülüyormuş.Benim favorim chanel ve estee lauder. Sisleyinde vazı ürünlerni kullanıyorum

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...