15 Ekim 2014 Çarşamba

Efsane bir kırmızı oje'ye ne dersiniz?

 HERKES BUGÜN NE RENK OJE SÜRDÜ YAZAR MI :)?


Her bakımlı kadının hevesi mutluluğu,ruh halinin yansıması ve güzelliğini vurgulama şeklidir oje.Ben  bir kadının ellerinin bakımlı olduğunu gördüğümde onu tebrik edenlerdenim.Çünkü ellerine tırnaklarına zaman ayırabilen bir kadın bana göre çook bakımlı ve miss gibidir.Tabi çeşitli nedenlerden ötürü oje sürmek istemeyen sevmeyen tırnak uzatmayan kadınlarda mis gibidir ;) ayrın yapmak istemem fakat uzuuuun ve bakımlı tırnakları olan kadınlar bana daha çekici gelir hep ;) Golden Rose'un @goldenrosetr efsane olduğunu hepimiz biliriz dimi? Evinde Golden Rose ojesi olmayan yoktur sanıyorum;) Ben size Golden Rose'un Rich Color serisindeki 17 numarası KIRMIZI rengini önermek istedim.
Golden Rose'dan yepyeni Rich Color oje serisi, tek katta kapatıcılık özelliği ve ekstra geniş fırçası ile kolay uygulama sağlar. Zengin renk seçenekleri, parlak ve kalıcı yeni formülasyonu ile göz alıcı tırnaklar yaratarak güzelliğinizi tamamlar.
Oje firmaları arasında ,tüm lansman ürün grubuyla Türkiye ve Dünyada ses getiren.Golden rose markasının Yaratıcısı,Erkul Kozmetik kurulduğu 1983 yılından bu yana kaliteli üretim ve uygun fiyat ilkesiyle dünya kozmetik sektörünün önemli  kuruluşları arasındadır. 30 yıllık deneyimi ile sektörün öncü kuruluşu olan Erkul Kozmetik; Golden Rose, Classics, Miss Selene ve Emily markaları ile oje, ruj, maskara, far, allık, fondöten ve  lipgloss gibi renkli kozmetik  ürünlerinin üretimi konusunda faaliyet gösteren yüzde yüz Türk sermayeli bir şirkettir.
 Ürünleri kaliteli üretim ve uygun fiyat ilkesiyle dünya kozmetik sektörünün önemli kuruluşları  arasındadır. 30 yıllık deneyimi ile sektörün öncü kuruluşu olan Erkul  Kozmetik; Golden Rose, Classics, Miss Selene ve Emily markaları ile oje, ruj, maskara, far, allık, fondöten ve lipgloss gibi renkli kozmetik ürünlerinin üretimi konusunda faaliyet gösteren yüzde  yüz Türk sermayeli bir şirkettir.

#goldenrose #makyaj #makeup #makeupartist #oje #nailpolish 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...